FAQ

FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? 
Log in op je dashboard en selecteer het ticket dat je wilt aanpassen. Klik op  ‘Wijzigen’ en bewerk je gegevens. 

Hoe kom ik in mijn dashboard?
De link naar je dashboard staat in de bevestigingsmail die je na inschrijving hebt ontvangen. Kun je de mail niet vinden? Gebruik dan deze link: Deelnemers Dashboard.

Kan ik achteraf nog extra’s bestellen? 
Ja, dat kan! Log in op je dashboard, selecteer het ticket en klik op ‘Extra’s bijbestellen’. Voeg de gewenste producten toe aan je bestelling. 

Kan ik mijn ticket overdragen aan iemand anders?
Ja, je kunt via je dashboard je ticket overdragen. Selecteer het ticket, klik op ‘Ticket overdragen’, en deel de overdrachtslink met de nieuwe deelnemer of vul hun gegevens direct in. 

Kan ik van afstand ruilen?
Dat is mogelijk. Ga naar je dashboard, selecteer het ticket en klik op ‘Ticket omruilen’. Je ontvangt een kortingscode ter waarde van je originele bestelling om een nieuw ticket aan te schaffen. Het oude ticket wordt geannuleerd.  

Heb je andere vragen? Neem contact op via de contactpagina.